HOE GAAT U OM MET EEN KRITISCH PUBLIEK?

Deze training is speciaal bedoeld voor mensen die vanuit hun functie te maken krijgen of kunnen krijgen met kritisch/lastig publiek en de hiermee gepaard gaande weerstand in de vorm van emoties als boosheid, teleurstelling, verdriet of cynisme. Dit vergt naast grondige kennis en kunde op het gebied van presenteren inzicht in groepsdynamica, het kunnen reflecteren van gevoel en het tonen van een flexibele opstelling richting uw publiek.

Tijdens deze training leert u de fijne kneepjes van het omgaan met weerstand zonder uzelf te verliezen. Op een realistische manier trainen we de voor u relevante situaties zodat u met vertrouwen naar bijeenkomsten kunt waar u een kritisch publiek verwacht. Deze training is speciaal bedoeld voor bestuurders zoals burgemeesters, wethouders maar ook directeuren, managers en communicatie- en marketingadviseurs.

‘Leerzame training met enthousiaste trainer. Veel bruikbare tips gekregen over presenteren/leiden van een bijeenkomst die ik ook kan gebruiken in voorbereiding voor presentaties van anderen (bijvoorbeeld bestuurders) Zeker een aanrader voor iedereen die in zijn of haar werk te maken heeft met presenteren/leiden van een bijeenkomst. Een 9!

Terug naar Presenteren

Tijdens deze training leert u de fijne kneepjes van het omgaan met weerstand zonder uzelf te verliezen.

Nieuwsgierig?

Benieuwd hoe u alles uit uw presentatie kunt halen? Neem vandaag nog contact met ons op.

Maak een afspraak