Geloofwaardigheid is als een kristallen vaas

Geloofwaardigheid is als een kristallen vaas op een trillende wasmachine: kostbaar en gemakkelijk te breken, zeker voor bestuurders, managers en woordvoerders. Het vertrouwen van het publiek is gebaseerd op hoe geloofwaardig en betrouwbaar uw organisatie wordt waargenomen.

Solide bouwsteen

Een solide bouwsteen van deze oh-zo-belangrijke geloofwaardigheid is coherentie in communicatie. Hier komt mediatraining kijken, niet alleen als een soort superlijm voor uw communicatiestrategie, maar als de persoonlijke trainer voor uw woordvoerders. Het zorgt ervoor dat ze, of ze nu spreken bij een persconferentie of in een lift vastzitten met een nieuwsgierige journalist, altijd dezelfde, gestroomlijnde boodschap uitdragen.

Positief imago

Deze consistentie draagt bij aan het opbouwen van een positief imago voor uw organisatie. Het laat zien dat u betrouwbaar bent en u zaken serieus neemt.

Geloofwaardig

Investeer in mediatraining om de geloofwaardigheid van uw organisatie te versterken en een sterke basis te leggen voor een positief imago.